.Påskliljor och busÅke

 
Jag borde inte skriva är våren här för att stanna, men jag vill.. Har varit runt 14 grader ute de senaste dagarna och det är inte många lager kläder man behöver. I helgen har det varit jobb med tidningen som stått högst upp på listan. Idag var även en gammal valpköpare här på besök så då fotade jag honom och mamma klippte honom. Hunden alltså.. ;-) 
Har precis skrivit under och fixat klart med min deklaration, fan ta den.. Ursäkta, men ska betala 1300 och även fast det inte är så mycket så är det ändå en liten slant...
 
Nä nu ska jag mysa ner mig framför TV'n och bara ta det lugnt, ha en fortsatt trevlig helg! ♥
 

Kommentarer
Postat av: ENYA

Finaste Åke!!!

2014-04-03 @ 14:42:52
URL: http://enyas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback