Redigering

 
Fick för mig igår att det var dags för en ny profilbild på facebook, den jag tidigare haft är sedan midsommar och det känns inte riktigt rätt med tanke på hur det ser ut ute just nu. Men var så sugen på att fota "studiobilder" då jag och Enya var kvar i skolan och lekte lite i studion, utan något vidare resultat tyvärr haha. Men men, satt sedan i över 2 timmar och pillade och är riktigt nöjd med resultatet faktiskt, så denna kommer pryda m in facebook ett tag framöver!
 
Är hemma idag då vi har studiedag vilket är riktigt skönt, har än inte gjort mycket mer än käkar frukost och tagit en dusch. Ska senare ut och fota lite material till morgondagen då jag ska vara en av eleverna från LBS-gymnasiet på gymnasimässan på Elmia. Ska bli riktigt kul faktiskt, någon som ska dit?
 

Kommentarer
Postat av: ENYA

Sån jäkla skillnad, grym är du!!

2013-10-09 @ 10:21:43
URL: http://enyas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback