Studio


 
*Pustar ut* har varit en fullspeckad vecka. I måndagskväll hade vi i Collage-gänget tacomys, jätte trevligt verkligen. Kändes lite ovant att sitta ner och prata med dom om annat än repotage, texter och bilder. I tisdags hade jag först ett repotage att fota till, och efter det direkt till collage-möte. Igår onsdags hade jag lite studiojobb att göra, och när jag var klar med det hoppade jag över till andra sidan kameran och gjorde några snabba klick. Jag trivs ju bättre bakom än franför kameran, och det är en sak som är ganska säker.. ;) På bild är även förra (2012) års bästa julklapp. iPhone 5, woho! Så nu är min lilla 4 peinsionerad men saknar den inte ett dugg!
 
Så ikväll har jag haft väldigt mycket redigeringsjobb, ska göra det sista nu och sen är jag klar för ikväll, skönt! Imorgon är det fredag och jag har inget speciellt inplanerat, ska bli skönt att få vila lite faktiskt. Har varit väldigt mycket det senaste, även fast det varit lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback