Sista veckan

Godmorgon på er! Sitter just nu på en buss på väg till jobbet för sista veckan innan skolan börjar, kombinerar dötid med bildredigering. Hur bra som helst ju! Varför har jag inte tänkt på det de 3 tidigare veckorna? Är iallafall bilder från helgens Agilitytävling, är så kul att se ens egen utveckling. När jag själv är iväg och tävlar är det inte alltid man hinner fokusera på något annat än sig själv, men det var en lugn tävling, och det är jag glad för. Var så längesedan jag fotade Agility sist, kommer nog dröja ett tag till nästa gång då kommande tävlingar kommer det vara mycket att tänka på!

Ha en trevlig dag och ta vara på de dagar som nu är kvar!

 


Kommentarer
Postat av: MY VESTLUND '

Härliga bilder! =)

Svar: Tack snälla du :)
Ebba Leijon

2013-08-18 @ 18:55:47
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback