Castello

Dagens tävling gick sjukt bra, men ska inte ägna denna blogg åt all hundsnack så kika då istället in på min träningsblogg - www.pumimedfart.blogg.se
 
Sitter just nu och redigerar och levererar bilder från bl.a idag. Denna bild + några från förra helgen ska till Lena-Maria. Visst är han söt? ;)
Imorgon är det ju skola igen, lockar mig inte alls att ens gå dit. Ska ikväll plugga matte då jag inte varit så speciellt aktiv och hängt med och har prov någon dag nu i veckan och vill jag behålla mitt betyg måste jag nog vara med lite! Planerna imorgon är ganska lugna, ska försöka piffa upp min hemsida lite. Eller piffa upp, ska bygga en helt ny då jag inte alls tycker om den så jag har den nu. Blir ev. den där fotograferingen med Ellen också som aldrig blev av i helgen då det varit fullt upp. 
 
Nä nu ska jag ta mig lite popcorn och kolla några härliga rullar!

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

superfin hund:)

Svar: visst är han! :)
Ebba Leijon

2012-10-06 @ 16:26:46
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback