Det som försvinner i snö, kommer upp i tö

 
Satt och kollade igenom min externa hårddisk eftersom att jag sitter och bygger min nya hemsida. Och då hittade jag dessa fotade i maj! Oredigerade och dassiga, men de lockade till sig mig. Så öppnade Photoshop och drog i lite kurvor och nivåer och voila! Blev riktigt nöjd, brukar inte annars bli så nöjd med mina naturbilder men dessa blev jag riktigt nöjda med!
 
Håller på med alla dessa gymnasien också. Herregud, kan man inte få gå ett år på varje skola? Har ett gymnasie med inrikting hund, och sen 3 olika med inrikting est. och media. Har till januari på mig, och då vill jag gärna vara säker på att jag väljer rätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback