Förebild och förberedelser

Canon EOS 60D + Canon 70-200 f/2.0 L
© Ebba Leijon
 
Hej på er, äntligen helg! Har haft 4 jobb åt tidningen denna vecka, 2 repotagejobb och 2 luciajobb. Sov hos Alicia inatt, hade pokerkväll med med ett gäng goa grabbar igårkväll och imorses traskade vi in till ishallen. Alicia tränade först en av sina grupper och sen var det dags för mini/klubbtävling (konståkning). Självklart fotade jag, dock bara henness grupp på 9 duktiga tjejer! Mer bilder kommer när jag får tid att sätta mig ner och redigera dom. För imorgon ska jag upp till Laxå för en heldag i vallning med en av hundarna, så finns inte mycket tid över.. 

Kom precis hem från jubileumsfest i Skövde med god mat och trevliga människor. Fick då höra hur duktig jag är och att jag är en sån förebild och att jag kommer komma långt. Tack tack och åter tack. Det värmer gott! ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Fina bilder

Svar: tack! :)
Ebba Leijon

2012-11-11 @ 14:38:37
URL: http://matildiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback