Valpar

Film från förra året då min Chili hade valpar
 

Då var det helg igen och jag är hemma i Moholm. Helgen består av mycket plugg och på söndag ska jag hoppa ut på kryckorna med kameraväskan på axeln för att fota bilder till 3 olika repotage! Håller nämnligen på att göra en tidning i skolan. Vad ska då min tidning handla om? Jo, hundar såklart! Känner att denna uppgiften kan jag, och ska jag ge 120% till. Jag har tidigare jobbat på lokaltidningen så gillar verkligen sättet att jobba, att styra upp och bygga en tidning. Och hundar, vad ska jag säga om hundar? DE ÄR BÄST!
 
Slänger in en film från förra året då min älskade lilla Chili hade valpar, och nu har hon fått det igen! Förra helgen kom det 7stycken små :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback