Brutna ben och visitkort

 
Woho Ebbs is alive, eller? Bloggen har åter igen blivit lagd åt sidan. Jag saknar att blogga, men jag saknar också inspiration, material och något att skriva om. För tillfället hänger jag bara hemma och käkar värktabletter. Bröt i lördags fotleden och blev kalasknas i foten så kommer i 2 månader hoppa på kryckor vilket hindrar mig från att gå ut i vårsolen och fota fota fota...
 
Istället för att gå ut får jag istället sitta inne och jobba med lite skolgrejer. Just nu är det en uppgift i digitaltskapande jag håller på med. Vi ska nämnligen göra våra egna visitkort och jag har hittils kommit fram med två skisser och jobbar nu vidare med att hitta de rätta typsnitten osv. Tror nog det kommer bli ganska bra faktsiskt! 
 
Annars då? Jo jag får på söndag nyckel och tillträde till mitt rum i Jönköping, WOHOO!! Kommer äntligen slippa pendla fram och tillbaka minst 4 timmar varje dag. Det är ett väldigt litet rum i en källare i Bymarken, men va fan, det fåt duga ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback