TEMA:Höst

 
Idag på digitalt skapande (som är min absoluta favoritlektion) fick vi gå ut för att fota lite mateial som eventuellt kommer vara med på gymnasiemässan nästa vecka i Huskvarna. Jag själv kommer vara där för att stå i montern och hoppas att mina bilder kommer vara med mig. Temat var höst och med tanke på att nästan alla löv fortfarande är gröna fick vi sopa ihop alla löv på marken för att sedan kasta om dom flera gånger, och nu har jag jobbat klart med min bild, som i slutändan har material från 3 andra bilder!
 
Är faktiskt ganska nöjd med resultatet, gillar att Dennis ändå ser så seriös ut. Kan ju säga att han inte såg lika seriös ut på alla bilder haha ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback