Nikon?

 
Har idag fotat med en Nikon, never, no, aldrig. Canon ska det vara och står fortfarnde kvar vid det. Det är ofta mycket diskussioner ang Canon och Nikon, vilket man ska välja och vilket som är bäst, och det är ju en smaksak. Vissa nikonmodeller har sina fördelar och vissa canonmodeller har sina fördelar. Men smaken är som baken och jag har hamnat i Canon världen. 
 
Var Enya jag fotade idag igen, och det var hennes kamera jag fotade med. Men grymm som jag är har jag fått in henne i Canon världen, hon kommer köpa min trogna 60D när jag byter upp mig vilket jag tänkt göra så småning om. Tanken är en Canon EOS 6D, funderingarna fortsätter..
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Hedén

Jag kör också på Canon! Det är det bästa :D

Svar: It is! Skulle aldrig någonsin byta ;)
Ebba Leijon

2013-09-03 @ 21:31:06
Postat av: enya

Du var jätte duktig med Nikon juuu!

Svar: tack enya vad gullig du är!
Ebba Leijon

2013-09-04 @ 13:58:48
URL: http://enyas.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

Fina bilder :)

Svar: tack vad glad jag blir :)
Ebba Leijon

2013-09-04 @ 21:31:42
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback