Terminen är igång

 
Första terminen är igång och första veckan på LBS är avklarad. Vi har nu sakta rullat in på vecka två och ordinarie lektioner sätter igång!
 
Imorgon (eller onsdag) får vi våra datorer vilket ska bli riktigt roligt, kunna jobba på vägen till och från skolan känns så mycket bättre än att bara åka utan att göra någonting. Speciellt denna veckan då jag har riktigt mycket bildredigering framför mig. Jag gjorde i lördags ett ganska stort fotojobb åt en känd politiker, det blev ca 1000 bilder och alla ska gås igenom och 60 ska väljas ut. Så kommande kvällar lär bli långa för det är mycket som ska fixas för att kunna få iväg dom innan helgen. '
 
Bilden är från en av dagens lektioner som var Digitalt skapande, då jag och Enya under lektionens gång faktiskt fick ett filmjobb som vi ska genomföra senare i höst. Ska bli ruskigt kul, så är det filmjobb ni vill ha så är det resecentrum i Jönköping ni ska hänga på ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback