skola och jobb

 
Torsdag kväll, veckan är äntligen snart slut och framförallt jag är helt slut! Åkte idag in till skolan för en lektion, insåg sen att jag glömt min kamera utrustning, fick hoppa på bussen hem för att hämta den för att sedan åka tillbaka in till Töreboda. Skulle nämnligen åka in till Mariestad direkt efter skolan för att göra ett jobb för tidningen. Min älskade morfar tog och körde mig in och hem så jag skulle få slippa åka buss igen! Eller ja, jag kör och han sitter brevid ;)
 
Men bara för att det är helg betyder inte det lugn och vila, nej nej. På lördag ska jag först ha uppvisningar i freestyle, agility och lydnad på Vadsbo Vet. då de annordnar hundens dag sen ska jag fort hem, dressa om för att sedan servera på ett bröllop. Lite nervöst faktiskt, har serverat en gång tidigare men på en mindre middag så ska bli spännande. När jag blev tillfrågad ville jag ännu mer fota mitt första bröllop, skulle vara så himla grymt. Kan inte någon jag känner gifta om sig så jag kan få fota ett, snälla? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback