Sista dagen på PRAO'n

 
-Ebba tar du med dig din hockeyutrustning?
-Ahra!
-För visst har du 2.8´an?
-Ja det har jag
 
Konversationen mellan mig och Micke i måndags. Vi skrattade lite åt det efter, med tanke på att vem som helst inte skulle förstå. Visst var det min kamera utrustning han pratade om, och 70-200/2.8L gluggen! Visserligen får jag sova en halvtimme längre nästa vecka, men jag skulle då kunna gå upp 2 timmar tidigare om det skulle vara så.. Vill inte tillbaka till skolan, vill till MT.. ;)

Imorgon har jag lovat Ellen att vi ska fota lite porträtt, var ganska längesedan jag gjorde det. Senast måste nog faktiskt vara när jag fotade Ellen när hon konfrimerades, om jag minns rätt..

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback