princess cake

 

 
God kväll på er, sitter och kollar halv åtta hos mig och börjar på att bli hungrig igen.. Haha, värdelös! Kom hem vid halv fyra då jag högg tag i tårtresterna sen igår, eller ja marsipanen iallafall.
Ska ta och fixa iordning här lite och sen sätta igång att plugga ekonomi. Har prov på det imorgon, marknadsekonomi, planekonomi, netto, brutto hej och hå! 
 
Har då alltså både SO-prov och orientering imorgon, kul fredag.. Eller? Jo da, åker raka vägen till Mariestad efter plugget och fotar skatekillar till nästaveckas repotage. Och påtal om nästa vecka. Då är det PRAO på tidningen som gäller. Inget nytt för min del, men fruktansvärt kul!
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Tack för dina fina ord! jag laddade hem en gratis design och gjorde typ om allt själ! :) haha men det var en grund i alla fall. sannasrum har massor med bra tips

Svar: okej, för skulle vilja ha en header och sen allt lixom "under" den, så himla snyggt!
Ebba Leijon

2012-09-23 @ 19:24:17
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback