PRAO

Bilder tagna med iPhone
 
Åh vad jag älskar min PRAO-plats. Är på Mariestads Tidningen så är ju inget mega nytt för mig. Men det är så mycket roligare att vara på plats hela dagarna, hoppa in i en MT bil och dra ut på repotage, idag(ikväll) hängde jag med Michael till Töreboda på lite div 2 hockey. Har aldrig tidigare fotat hockey och det var definitivt inte sista gången jag gjorde det! Alicia kom förbi en sväng och höll mig sälskap och käkade lite korv innan mamma hämtade upp mig för att bege mig hem. 
 
Klockan står på 06.00 då det är förmiddagspass imorgon, härligt!

Kommentarer
Postat av: Anna Klara

Alltså Ebba du är ju helt galet grym på att fota! Superfina bilder verkligen! :D Najjz!

Svar: men tack tack tack AK! :D
Ebba Leijon

2012-09-27 @ 21:34:30
URL: http://annaklaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback