Jobb



Hej på er, här har det varit full rulle. Har varken haft tid till att redigera bilder eller blogga. Skolan är igång, det är träningar nästan jämt, och om det inte är träning så är det tävling. Datorn har krachat, så istallerade PS CS2 igår så just nu håller jag på med lite redigerings jobb från tidigare idag då jag, Marcus och Alba var på Vadsbo gymnasiet och intervjuade en rektor och en elev på skolan ang. skoldatorerna. Det kommer nog komma i tidningen nästa fredag! 
 
Både lördag och söndag är det tävling som gäller. Imorgon lördag är det jag och Fokus som ska tävla lydnad och på söndag ska jag skriva på en brukstävling. Men ska publisera lite bilder som jag tog igår, nu märker man att hösten är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback