jaha?

Gammal bild som jag redigerat om på nytt..
 
Sitter på mitt golv i raggsockar lyssnandes på luckiest girl och packar iordning kameraväskan. Borde plugga men har verkligen ingen ork. Borde städa min garderob och rensa. Borde skriva en intressant blogg. Det är mycket man borde men inte gör.. ;)
 
Har seriöst ingen aning om vad och hur jag ska blogga. Fotar inte så mycket "vardag", dels för att det är mörkt vid 4 och jag kommer hem halv 4 på dagarna så känner inte suget att rusa ut med kameran det första jag gör. Ställa mig framför kameran är något jag gör sällan. Vill fota mer porträtt! Lyckligtvis har jag lurat med min vän Ellen ut på söndag, så ska fota henne lite. Vill ha inspiration till att blogga, men somsagt. Vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback