Collage-Fobier

 
Dagens Collage! Har ju inte skrivigt så mycket om Collage, det är iallafall lokaltidningens ungdomsredaktion, och det är där jag jobbar som fotograf. Vi har ett uppslag (oftast, om inte så är det iallafall en sida) varje fredag. Vi är två fotografer och fyra som skriver, ett härligt gäng! Denna vecka var det min, Kira & Linns tur. Kira intervjuade en psykolog ang fobier, och Linn intervjuade en tjej som har tryphopobia (?).

Tjejen som Linn intervjuade villa vara anonym så jag tog en bild som hade med en av de vanligaste fobierna att göra. Bildtexten lyder: "Att vara rädd för att möta andra människor är en av många plågsamma fobier som finns". Har idag fått höra av många att de tyckte bilden var cool, är ganska nöjd med den också. 

Vill ni veta en hemlis: De tre personerna som passerar, det är jag alla tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback